Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

GP Tuning στην Αγιά Χανίων

Με ανοιξιάτικη διάθεση  και με την συμμετοχή 20 οδηγών πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας GP Tuning ή  καλύτερα  "αγώνας ατομικής χρονομέτρησης", που διοργάνωσε η Αθλητική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων,  τη περασμένη Κυριακή στο φιλόξενο χώρο  του ΟΑΔΥΚ στην Αγιά.

Στην  κατηγορία των 1400cc κλάσης Α , αγωνίστηκαν τέσσερις οδηγοί  για τις τρεις θέσεις του βάθρου.  Νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Φραντζεσκάκης με το αειθαλές   Zastava Yugo και χρόνο  00:42,28. Στην δεύτερη θέση και χρόνο 00:44,05  τερμάτισε ο Μιχάλης  Τσιτσιδάκης με Toyota Starlet ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Μανώλης Βουνάκης με Ford Ka και χρόνο 00:45,69. Την κατηγορία συμπλήρωσε ο Κώστας Κοντορινάκης με Suzuki Swift και χρόνο 00:49,41.

Πρωτιά στην κατηγορία των 1600κ.εκ  της κλάσης Β, αλλά και καλύτερο χρόνο ημέρας πέτυχε ο Σταμάτης Φουντουλάκης με το αγωνιστικό  Peugeot 106 Rallye. O  χρόνος του 00:39,72, ενώ πολύ κοντά του για την δεύτερη θέση με  χρόνο 00:40,22 τερμάτισε  ο Λεωνίδας Φραγκιαδάκης  με το IX επιβατικό,  Peugeot 106 Rallye. Τρίτος στην κατάταξη  τερμάτισε ο Γιάννης Τζαγκαράκης με  Toyota Corolla και χρόνο 00:40,60.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν  οι Λευτέρης Σαρρής με Toyota Corolla και χρόνο 00:40,74 ,  Κώστας Δρακάκης με Toyota Starlet με χρόνο 00:41,01 και  Μανώλης Παντελάκης με  Citroen AX και χρόνο 00:42,56.Την κατηγορία θα κλείσουν οι Γιώργος Δελήμπασης με Citroen Saxo με χρόνο 00:46,86 και ο Μάνος Πετούσης με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 00:47,05.

Η τελευταία κατηγορία ήταν και πιο εντυπωσιακή αφού σε αυτή διαγωνίστηκαν  αυτοκίνητα πάνω από 2000κ.εκ μεταξύ αυτών και τα δύο "ντριφτάδικα” BMW E30 τα οποία έκλεψαν και τις εντυπώσεις. Η πρώτη θέση στην κατηγορία πήγε στο Αντώνη Κυρμιτζόγλου με τη πολύ δυνατή Lancia  Delta HF  ο οποίος σημείωσε και την δεύτερη καλύτερη επίδοση της ημέρας με χρόνο 00:39,98.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Μπαντουράκης με  Ford Sierra Cosworth και χρόνο 00:40,67, χρόνος πολύ καλός αν αναλογιστούμε το μέγεθος του αυτοκινήτου που δυσκολευόταν ιδιαίτερα σε μια τόσο σφιχτή και στενή διαδρομή.






Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Άρης Τσαγράκης με το ακατάληλο για τέτοια διαδρομή Westfield . Πρόλαβε και σημείωσε χρόνο 00:42,70 πριν εγκαταλείψει. Ο Γιώργος Μεγαλάκης τερμάτισε στην  τέταρτη θέση με το πισωκίνητο  Subaru Impreza  STI και χρόνο 00:44,30.

 Ο πρωταθλητής του 2010 στα   Drift Wars Νίκος Ζιλινπινάκης και ο Θέμης Μαρινάκης συμμετείχαν στην κατηγορία  με τα θορυβώδη και εντυπωσιακά    BWM τους ικανοποιώντας εαυτούς και αλλήλους, χωρίς καμία διάθεση να διεκδικήσουν θέσεις και κύπελλα και καλά έπραξαν!