Με ανοιξιάτικη διάθεση και με την συμμετοχή 20 οδηγών πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας GP Tuning ή καλύτερα "αγώνας ατομικής χρονομέτρησης", που διοργάνωσε η Αθλητική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων, τη περασμένη Κυριακή στο φιλόξενο χώρο του ΟΑΔΥΚ στην Αγιά.
Στην κατηγορία των 1400cc κλάσης Α , αγωνίστηκαν τέσσερις οδηγοί για τις τρεις θέσεις του βάθρου. Νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Φραντζεσκάκης με το αειθαλές Zastava Yugo και χρόνο 00:42,28. Στην δεύτερη θέση και χρόνο 00:44,05 τερμάτισε ο Μιχάλης Τσιτσιδάκης με Toyota Starlet ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Μανώλης Βουνάκης με Ford Ka και χρόνο 00:45,69. Την κατηγορία συμπλήρωσε ο Κώστας Κοντορινάκης με Suzuki Swift και χρόνο 00:49,41.
Πρωτιά στην κατηγορία των 1600κ.εκ της κλάσης Β, αλλά και καλύτερο χρόνο ημέρας πέτυχε ο Σταμάτης Φουντουλάκης με το αγωνιστικό Peugeot 106 Rallye. O χρόνος του 00:39,72, ενώ πολύ κοντά του για την δεύτερη θέση με χρόνο 00:40,22 τερμάτισε ο Λεωνίδας Φραγκιαδάκης με το IX επιβατικό, Peugeot 106 Rallye. Τρίτος στην κατάταξη τερμάτισε ο Γιάννης Τζαγκαράκης με Toyota Corolla και χρόνο 00:40,60.
Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Σαρρής με Toyota Corolla και χρόνο 00:40,74 , Κώστας Δρακάκης με Toyota Starlet με χρόνο 00:41,01 και Μανώλης Παντελάκης με Citroen AX και χρόνο 00:42,56.Την κατηγορία θα κλείσουν οι Γιώργος Δελήμπασης με Citroen Saxo με χρόνο 00:46,86 και ο Μάνος Πετούσης με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 00:47,05.
Η τελευταία κατηγορία ήταν και πιο εντυπωσιακή αφού σε αυτή διαγωνίστηκαν αυτοκίνητα πάνω από 2000κ.εκ μεταξύ αυτών και τα δύο "ντριφτάδικα” BMW E30 τα οποία έκλεψαν και τις εντυπώσεις. Η πρώτη θέση στην κατηγορία πήγε στο Αντώνη Κυρμιτζόγλου με τη πολύ δυνατή Lancia Delta HF ο οποίος σημείωσε και την δεύτερη καλύτερη επίδοση της ημέρας με χρόνο 00:39,98.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Μπαντουράκης με Ford Sierra Cosworth και χρόνο 00:40,67, χρόνος πολύ καλός αν αναλογιστούμε το μέγεθος του αυτοκινήτου που δυσκολευόταν ιδιαίτερα σε μια τόσο σφιχτή και στενή διαδρομή.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Άρης Τσαγράκης με το ακατάληλο για τέτοια διαδρομή Westfield . Πρόλαβε και σημείωσε χρόνο 00:42,70 πριν εγκαταλείψει. Ο Γιώργος Μεγαλάκης τερμάτισε στην τέταρτη θέση με το πισωκίνητο Subaru Impreza STI και χρόνο 00:44,30.
Ο πρωταθλητής του 2010 στα Drift Wars Νίκος Ζιλινπινάκης και ο Θέμης Μαρινάκης συμμετείχαν στην κατηγορία με τα θορυβώδη και εντυπωσιακά BWM τους ικανοποιώντας εαυτούς και αλλήλους, χωρίς καμία διάθεση να διεκδικήσουν θέσεις και κύπελλα και καλά έπραξαν!
Στην κατηγορία των 1400cc κλάσης Α , αγωνίστηκαν τέσσερις οδηγοί για τις τρεις θέσεις του βάθρου. Νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Φραντζεσκάκης με το αειθαλές Zastava Yugo και χρόνο 00:42,28. Στην δεύτερη θέση και χρόνο 00:44,05 τερμάτισε ο Μιχάλης Τσιτσιδάκης με Toyota Starlet ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Μανώλης Βουνάκης με Ford Ka και χρόνο 00:45,69. Την κατηγορία συμπλήρωσε ο Κώστας Κοντορινάκης με Suzuki Swift και χρόνο 00:49,41.
Πρωτιά στην κατηγορία των 1600κ.εκ της κλάσης Β, αλλά και καλύτερο χρόνο ημέρας πέτυχε ο Σταμάτης Φουντουλάκης με το αγωνιστικό Peugeot 106 Rallye. O χρόνος του 00:39,72, ενώ πολύ κοντά του για την δεύτερη θέση με χρόνο 00:40,22 τερμάτισε ο Λεωνίδας Φραγκιαδάκης με το IX επιβατικό, Peugeot 106 Rallye. Τρίτος στην κατάταξη τερμάτισε ο Γιάννης Τζαγκαράκης με Toyota Corolla και χρόνο 00:40,60.
Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Σαρρής με Toyota Corolla και χρόνο 00:40,74 , Κώστας Δρακάκης με Toyota Starlet με χρόνο 00:41,01 και Μανώλης Παντελάκης με Citroen AX και χρόνο 00:42,56.Την κατηγορία θα κλείσουν οι Γιώργος Δελήμπασης με Citroen Saxo με χρόνο 00:46,86 και ο Μάνος Πετούσης με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 00:47,05.
Η τελευταία κατηγορία ήταν και πιο εντυπωσιακή αφού σε αυτή διαγωνίστηκαν αυτοκίνητα πάνω από 2000κ.εκ μεταξύ αυτών και τα δύο "ντριφτάδικα” BMW E30 τα οποία έκλεψαν και τις εντυπώσεις. Η πρώτη θέση στην κατηγορία πήγε στο Αντώνη Κυρμιτζόγλου με τη πολύ δυνατή Lancia Delta HF ο οποίος σημείωσε και την δεύτερη καλύτερη επίδοση της ημέρας με χρόνο 00:39,98.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Μπαντουράκης με Ford Sierra Cosworth και χρόνο 00:40,67, χρόνος πολύ καλός αν αναλογιστούμε το μέγεθος του αυτοκινήτου που δυσκολευόταν ιδιαίτερα σε μια τόσο σφιχτή και στενή διαδρομή.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Άρης Τσαγράκης με το ακατάληλο για τέτοια διαδρομή Westfield . Πρόλαβε και σημείωσε χρόνο 00:42,70 πριν εγκαταλείψει. Ο Γιώργος Μεγαλάκης τερμάτισε στην τέταρτη θέση με το πισωκίνητο Subaru Impreza STI και χρόνο 00:44,30.
Ο πρωταθλητής του 2010 στα Drift Wars Νίκος Ζιλινπινάκης και ο Θέμης Μαρινάκης συμμετείχαν στην κατηγορία με τα θορυβώδη και εντυπωσιακά BWM τους ικανοποιώντας εαυτούς και αλλήλους, χωρίς καμία διάθεση να διεκδικήσουν θέσεις και κύπελλα και καλά έπραξαν!